יום שלישי, 2 ביולי 2013

פינוקים המתאימים להורים טריים ולתינוקות

הורים אשר זה עתה חוו לידה של תינוק חדש זקוקים מדי פעם למנוחה. למרות הרצון המובן להיות קרוב אל הילד, המנוחה עוזרת לכל בני המשפחה ועוזרת להטעין את המצברים. מנוחה היא לא רק חוויה נוחה ומרעננת, אלא גם המלצה בריאותית. כל רופא משפחה ממליץ להורים טריים לשבור מדי פעם את השגרה, לצאת לחופשה או להתפנק באחת מבין האטרקציות הפזורות בארץ. אך כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בתינוק, או מבלי להזדקק לימי חופש יקרים מהעבודה?

לא חייבים לנסוע לחו"ל כדי לטייל במקומות חדשים


האפשרות האידיאלית עבור הורים המעוניינים בפינוק לא שגרתי הוא הזמנת סיורי סגווי בירושלים. העיר העתיקה מצליחה להפתיע בכל פעם מחדש גם את הישראלים הוותיקים ביותר, אשר שמחים לגלות סמטאות חדשות, מרכזי קניות ואתרי תרבות היסטוריים. סיורי סגווי בירושלים מתבצעים לכל אורכה ורוחבה של העיר. המדריכים של סיורי סגווי בירושלים הם אנשי מקצוע מיומנים, אשר יודעים כיצד לשמור על כללי הבטיחות עבור מטיילים בכל הגילאים.

הכירו את הפינוק הבא של התינוק שלכם


מלבד סיורי סגווי בירושלים, אפשרות נוספת העומדת לרשותם של הורים צעירים ומותשים היא הזמנת עיסוי לתינוקות. ישנם יתרונות רבים לתהליך עיסוי לתינוקות, כגון המרצת הדם, פעילות ספורטיבית, הרגעת שרירים ועוד. עיסוי לתינוקות תלוי במידה רבה באווירה הנכונה ובהכשרה של המעסה. קיימים כמובן מספר הבדלים משמעותיים בין עיסוי לתינוקות לבין עיסוי למבוגרים, אך בסופו של דבר התוצאה דומה. העיסוי מרגיע את התינוקות, מאפשר להורים מעט מנוחה ומציע אטרקציה ייחודית גם לגיל הרך. חשוב לברר לגבי עיסוי מן הסוג הזה מול גורמים מוכרים ומנוסים, לקבל הצעת מחיר ולהקדיש לפחות יום אחד לעיסוי מפנק ואיכותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה