יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

אני זוכר את המנשא הראשון שקנינו לתינוק


בחירת מנשא לתינוקות היא אולי מסובכת יותר היום, אבל האפשרויות הרבות מבטיחות שתמצאו את המוצר הכי איכותי וטוב עבורכם. יש סוגים רבים של מנשא לתינוקות אשר מתאימים לתינוקות בגילאים שונים, וכל אחד מהמנשאים השונים מציע תכונות שונות ומיוחדות. החברות השונות מתחרות ביניהן על עמידה ביותר תקני בטיחות וכל מה שנותר לנו – ההורים – לעשות, הוא לבחור את כסא הבטיחות לרכב הטוב ביותר, וכמובן הבטוח ביותר עבורנו ועבור התינוק שלנו.

הפעם הראשונה תמיד מפחידה

אני חייב להודות כי גודל האחריות מרתיע מאוד. בפעם הראשונה שרצינו לנסוע עם רוני (הבת הבכורה שלנו, היום בת 5), מפלס החרדה היה גבוה. כאשר אתם הורים בפעם הראשונה, כל דבר דבר שעושים בפעם הראשונה עם הילד הוא מפחיד ודורש הכנה רבה כמובן שעברתי סדנאות הורות שונות בתוך מרכז הורות סמוך לביתי. אך  יש דבר אחד אשר לא מתפשרים עליו והוא כמובן הבטיחות.

למרבה המזל, החברות השונות מבינות את הצורך הזה של ההורים ומקפידות על הצבת הבטיחות של התינוק בראש מעייניהן, כאשר הן מעצבות את המוצרים השונים. מוצרים אלה מעוצבים כדי להיות נוחים ככל האפשר מצד אחד, מבלי להתפשר בשום צורה שהיא על בטיחות המוצרים השונים.

ישנם כסאות בטיחות שונים ומגוונים וההיצע יכול להיות מאוד מבלבל, אולם בסופו של החנויות השונות והחברות יודעות להציע מוצרים המותאמים עבור הצרכים של כל אחד מההורים ודרישותיהם. החברות מבינות, כי היות המוצרים שלהן מיועדים לשימוש על ידי ילדים, הורים יהיו קפדנים ביותר בסטנדרטים שהם דורשים, ולכן החברות דואגות לייצר את המוצרים על פי אותם סטנדרטים. כסא בטיחות לרכב היום הוא בטוח מאשר אי פעם בעבר. ובסופו של דבר כל שעל ההורים לעשות הוא לבחור את המוצרים המתאימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה