יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

לימדו מניסיונם של אחרים


אנחנו תמיד מקפידים מאוד בכל מה שנוגע אל הילדים שלנו. אנחנו, כהורים, איננו מוכנים או מסוגלים לוותר על כהוא זה בכל מה שנוגע לבטיחותם ושלומם של הילדים שלנו. לכן, כאשר חיפשתי כסאות בטיחות לרכב, הקפדתי בראש ובראשונה על כך שהכיסאות שמוצעים לנו עומדים בפרמטרים של בטיחות ובתקנים המחמירים יותר של בטיחות הקיימים בעולם כולו.

אם יש משהו שהורים לעולם לא יתפשרו עליו – וכל ההורים האחרים כאן יבינו בדיוק על מה אני מדבר – הוא הבטיחות של הילד שלהם. כאשר אנחנו בוחרים מנשאים לתינוקות, אנחנו נדרוש, קודם כל ומעל לכל, כי הציוד שאנחנו רוכשים עומד בתקני הבטיחות הטובים ביותר של כסאות בטיחות לרכב ולכל הפחות התקנים הישראליים הנהוגים בארץ. אחרי שצימצמנו את הרשימה מעט – כי כמעט כל החברות דואגות להעביר את המוצרים שלהן במבחנים של מכוני תקנים שונים – התפנינו לבחון את הנוחות של כל אחד מהמוצרים. הופתענו לגלות עד כמה המוצרים האלה השתפרו. מנשאים לתינוקות הם היום קלים יותר מאשר אי פעם, וניתן למצוא שלל דגמים המתאימים לכל כיס ולכל צורך של ההורים. הדגמים השונים היום הם קלים ונוחים במיוחד.

עבור תינוקות לאחר הלידה ועד למשקל של 10 קילוגרמים, אפשר להשתמש במנשאים מסוג סל קל, אולם בעבור תינוקות וילדים גדולים יותר, יש צורך לבחור כסא בטיחות מתאים או בוסטר, אשר מסוגל לשאת את משקל הילדים. חשוב להבין, כי לא רק המשקל המקסימאלי משפיע, אלא גם גודלו של של המתקן, שצריך להתאים לילד בצורה מיטבית, כדי להבטיח כי המתקן באמת יכול למלא את יעודו כפי שתכנן היצרן. אי הקפדה על הוראות היצרן יכולה להביא לפגימה ביעילות המתקן, וכך למצב בו המתקן איננו בטיחותי מספיק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה